این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

چشمانش ...




کنارم که نشست ٬ با خودم گفتم روزی او را صاحب می شوم و دیگر از پیشم نخواهد رفت ... نگاهش کردم و چشمان شهلایی اش را به خاطر سپردم ... با خودم گفتم که روزی این چشمان را از حدقه در می آورم و آنها را صاحب می شوم ... اما تا آمدم دست به چشمانش بکشم او ناپدید شد ... چرا هیچ کس کنار من نمی نشیند تا من چشمانش را در بیاورم و مال خودم کنم ؟



به قلم بابالنگ دراز ...


سال نو مبارک



 آرزوهای من برای سال جدید شما ...
سال نو مبارک

س...سلامت باشید.
آ... آرزوهاتون برآورده شه.
ل... لحظه لحظه زندگیتون پر از شادی باشه .
 - - -
ن...
 نوی نو بشه دوباره ظاهر و باطنتون!
و... وبلاگ نویس شید!!!! ( البته اگه نیستید اگه هستید که وبلاگتون روز به روز بپیشرفته!)
 - - -
م...
معلوماتتون شونصد برابر بشه!
ب... بلا به دور باشه ، ننه !!!
ا... استوار باشید همیشه.
ر... روشن فکر شین . ( اگه هستید بیشتر شید ! )
ک... کور شه چشم حسود!

سال نو مبارک
آمین!

یه سون آپ با یه بغل آرزوهای خوب خوب

دیوار ...



   
   



مرا به آتش بکشید ... مرا آتش بزنید تا فراموش کنم زندگیم دیواری بیش نیست ... فراموش کنم روزی دیوارها مرا به خود می کوبیدند و زندگیم را تباه می کردند ... دیوارهایی که همه سنگی بودند و مرا سنگی کردند ... لطفا مرا آتش زنید ... دیوارها مرا انتظار میکشند ...






به قلم بابالنگ دراز سنگی





احساسات خفن فوران یافته یک عاشق پست مدرن!


وای...
میدونی؟
اون طعم شیرین لبات ...
خواهش درون چشمات ...
پستی و بلندیهای بدنت ...
گرمای گونه ات ...
حس گس نوازش هات...
وای ٬ اون پیچش مژه هات وقتی اون رو میبندی ...
و نجوای زمزمه هات...
و بر روی هم غلطیدن هامون ٬
هیچ وقت
هیچ وقت
هیچ وقت

یادم نمیره
از الان و تا همیشه ....
فقط
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
فقط٬
فقط چیزه
اوم
...
...
...
اوم
راستی٬
اسمت چی بود؟




نوشته یک متهم فراموش کار

هی ...

 <SMILIE>
۱...
۲...
۳...
۴...
۵...
۶...
۷...
۸...
۹...

...
اگه من بخوام همین طوری هی بشمرم ،
شما هم میخواین همین طوری هی بخونین؟؟


هی می نویسه این  سون آپ!!!

مام آدم بودیم



یادش بخیر
یه روزی ما هم واسه خودمون سری توی سرا داشتیم
یادش بخیر
یه روز مام آدم بودیم
یادش بخیر
یه روزی ما دلی داشتیم
یادش بخیر
کجایی جوونی ؟

آلبالویی که اینجا رو با آلبوم عکسش عوضی گرفته ...

به دروغ هم میشه دلخوش بود...




هنوز هم میشه دوست داشت ٬
هنوز وقتایی پیش میاد که دلت واسه یکی می تپه ٬
هنوز هم میشه گفت : دوستت دارم ٬
هنوز هم میشه از عشق نوشت ٬
هنوز هم میشه دلخوش بود ...

عشق! هنوز هم٬ ‌تو همون بزرگترین دروغ جهانی!



نوشته یک متهم که هنوز هم میخواد بنویسه ...