این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

تحریم ...

 
من هیچوقت یه آدم سیاسی نبودم ..
همه اینو می دونن ..

به سرباز دم در لبخندی می زنم و
 وارد صف میشم ..
برگه رو می گیرم ..
زیر چشمی همه رو نگام می کنم ..
با یه حرکت سریع اونو تا می کنم و
 توی جیبم می ذارم ..
به مرد ریشو که داره منو می پاد نگاهی می ندازم ..
گوشی همراهمو در میارم و
در حالیکه نشون می دم
مشغول شماره گرفتن هستم می زنم بیرون ..

قدمهامو تند تر می کنم و دور میشم ..
از شادی سر از پا نمی شناسم ..
گویی دنیا را فتح کرده ام ..

 می دونی ..؟
یادمه یه بار با همین روش از بیمارستان روانی زدم به چاک ..

آخه من هیچوقت یه آدم سیاسی نبودم ..
همه اینو میدونن ..

می دونی ..؟
آتش شومینه جایگاه برگه ام شد ..


به قلم فریاد خاموش

نظرات 2 + ارسال نظر
......... یکشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:35 ق.ظ

کاشکی این روش رو قبل از انتخابات گفته بودی ):

[ بدون نام ] یکشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:18 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد