این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

زندگی ...




زندگی حس خوشایندیست ... حسی که من ٬ تو اشکال آن هستیم ... اشکالی که تا من ٬ تو هستیم وجود دارد ... وجودی که تا مرگ به سراغش نیامده هست ... مرگی که پایان تلخی هاست و بهار زیبایی ها ... تو به این بهار حسرت می خوری ... اما من آن را دوست دارم ... مرگ را ... مردن را ... و نیستی را ... می خواهم با مرگ از تمام رنجهای نیستی رهایی یابم تا ... تا من ٬ تو ـــ ایرادش همین ویرگول نباشد ...



به قلم بابالنگ دراز ...





نظرات 9 + ارسال نظر
....... شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:13 ق.ظ

داغ مثله قهوه با شیر و شکر

سون آپ شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:14 ق.ظ http://graphict.persianblog.com

یه پاککن محبت ، یه دست صداقت ، همینجا اون ویرگول پاک میشه ...

سون آپ شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:16 ق.ظ http://graphict.persianblog.com

شایدم نشه ....

آلبالو شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:45 ق.ظ

هر چیزی به وقتش خوبه ... اینو بفهمیم همه چیز می حله ... بتا به زندگی ایمان نداشته باشی مرگ خیلی مسخره اس

محبوبه شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:57 ق.ظ

نمیدونم چرا اینقدر با مرگ زندگی میکنی.راه های دیگه ای هم برای رها شدن از دنیای نکبت بار امروز هست.
بگرد . .. حتما پیدا میکنی.

مینا شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:10 ب.ظ

موهبتی است زندگی ، آری
موهبتی آنقدر تکراری ، که زنده بودن را از یاد ها برده...
از یاد زنده های امروزی
که چیزی جز تفاله یک زنده نیستند...

مهسا شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:51 ب.ظ

وقتی زندگی توام باشه با نصیحت اصلا دوسش ندارم

مینا شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:37 ب.ظ

(( ، )) می ماند و می ماند و کهنه می شود
آنوقت دیگر (( ــ )) ایست که برداشتنی نیست....

شیدا یکشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:31 ب.ظ http://sheyda-110.persianblog.com

ببین وقتی یه کوچولو از من دور میشی من چقدر غصه دار میشمممممممممممممممممممممممم
کاش که فقط یه کوچولو بودددددددددددددددددددددددددد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد