این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

یه فرقی هست


love and life

عشق با جنون یه فرق اساسی داره
و اونم اینه که
در جنون آدم واقعا هیچ چیزی نمی فهمه
ولی در عشق , آدم خودشو به نفهمی می زنه .

آلبالو

نظرات 8 + ارسال نظر
فریاد خاموش یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:57 ق.ظ

مگه کسی که نفهم نباشه هم سراغ عشق میره ؟

شیما یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 11:07 ب.ظ http://royahayeabi.persianblog.com

عشق و جنون هیچ وجه تشابهی ندارند که یک تفاوت اساسی داشته باشند...عشق یک احساسه پاک و خالصه... اون کسی هم که خودشو به نفهمی می زنه عاشق نیست خودخواه،می خواد همه چیز رو جوری ببینه که خودش دوست داره،کسی که خودشو به نفهمی می زنه عاشق نیست فقط نمی خواد واقع بین باشه ... کسی که خودشو به نفهمی می زنه ضعف داره (عشق هم که قدرت می دهد از ضعف نیست)اینو که دیگه خودت می گی،یه بار عشق رو تجربه کردم،تو یه شب سرد زمستون، گرم شدم خیلی گرم شدم اینقدر گرم شدم که سوختم ... یه نفر بهم یاد داد که چطور می شه عاشق شد....چطور می شه از حقیقت یه عشق واقعی و ملموس لذت برد...اون شب رو هیچ وقت از یاد نمی برم...
از عشق جوره دیگه بنویس وقتی تو اینجوری می گی نا امید می شم ... وقتی از عشق می خوای بگی با عشق بگو ....
بیشتر بنویس...من که حسابی فعال شدم مدام دارم می نویسم....بلاگ جدیدم که هر روز به روز می شه رویاهای آبی هم که دیشب به روز شد...در ضمن پنج شنبه یه جشن کوچیک دارم تو هر ۲ خونه ام دوست دارم اولین مهمونش باشی...
بیشتر مواظب خودت باش ... هر از گاهی هم از دوستای قدیمی یه خبری بگیر ;)
طبق معمول کلی حرف زدم ببخشید دست خودم نیست عادت کردم;)
شاد باشی

نیلوفر دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:06 ب.ظ

هههههههههههههههممممم من که تا حالا تجربه نکردم . به نظر من ادم خر عاشق میشه .. اونی رم که مجنون میشه دیگه بزار و برو ....................

نانا خانمی دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:34 ب.ظ http://law18.persianblog.com

منم می گم عاشق شدن دیگه فایدههههههه نداره عزیزکم

ویروس دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 11:56 ب.ظ http://DataBus.persianblog.com

مثل این است که شب نمناک است. //
دیگران را هم غم هست به دل، //
غم من، لیک، غمی غمناک است. = سهراب
( سلام ... شاید ... نمی دونم ... واقعا شاید تنها فرق عشق و جنون همین باشه ... نه ... یه جورایی هم این نمیشه ... فکر نمی کنم در عشق ُ آدم خودش رو به نفهمی بزنه ... )

ساحل سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:48 ق.ظ http://lonelygirl.persianblog.com

من هم می گم در عشق کسی خودش رو به نفهمی نمی‌زنه و فقط چشمای عاشقه که کور می شه و هیچ چیز رو جز معشوقش می بینه! حتی اگر اون معشوق اون را با خودش به قهقرا ببره و یا به اوج ! وقتی گرفتار چینی عشقی باشی به هیچکس گوش نمیدی و فقط می خوای به راه خود در کنار معشوقت ادامه بدی. ولی اگه از بد حادثه مجبور به گذشتن از عشقت باشی بعد که میای بیرون همه چیز ها رو می بینی و می فهمی که اگه عاشق بودی و عشق برات زیبا بوده ولی اون وسط خیلی نکته بوده که نمی دیدی و... در صورتی که هنوزم حسرت همون حماقتها رو می خوری!
این رو من به شخصه تجربه کردم.
از پرحرفیم معذرت می خوام..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:50 ق.ظ

ببخشید چند غلط تایپی داشتم (جز معشوقش نمی بینه)
و چینی = چنین

آرمین یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:46 ب.ظ http://www.atash-p.blogsky.com

سلام.
تولدت مبارک
شاید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد