این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

!..No more time honey..Game Over


اگه امشب این خشم لعنتی رو بتونم کنترل کنم
حداقلش اینه که فقط زندگی یه نفر نابود میشه ..
به نظرت فردا کدوممون رنگ شبو می بینیم؟
...
هنوز مبهوت مانده ای سرجایت ..نفست هم بالا نمی آید دیگر ..
...
فکر کنم قبلا بهت گفته بودم که وقتی اینجوری ترسو تو چشات می بینم
چه احساس لذتی بهم دست میده ..
وقتی اینجوری تورو تو چنگال خودم اسیر و بی دفاع می بینم ..
درست مثل یه بره رام و آروم ..
پس کجا رفت اون همه باد غرور ..؟
..
لعنتی ..
یادته‌؟اون شبی رو که گفتی برو..
می دونم عزیزم ..یادت نمیاد ..
ولی من اون لبخند پرغرورت رو خوب به یاد دارم ..خوب خوب ..
واسه همین هم این همه مدتو صبر کردم ..
می دونستم که بالاخره یه روزی ..یه جایی ..یه جوری ..
..
با جاری شدن اشکهایت خنده مستانه ای سر می دهم..
آرام آرام به طرفت می آیم ...

 

فریادخاموش 

نظرات 6 + ارسال نظر
فریاد خاموش چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:10 ق.ظ

...

ورونیکا پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:58 ب.ظ http://veronika.blogsky.com

حس خوبیه ...(یه حس خاص تو نوشته هاتون هست که برام جالبه و قابل تامل)

فریادخاموش پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:05 ب.ظ

دقیقا می تونستم فکرشو کنم که کسی واسه این نوشته کامنت نذاره ..مثل همیشه بی اسم که می تونید بذارید..!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:00 ب.ظ

مگه برات مهمه؟!
تو که چیزی واست مهم نیست...
...

مگه تو واسه دیگران کامنت میذاری؟!

ورونیکا پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:14 ب.ظ http://veronika.blogsky.com

خیلیا می خونن و روشون تاثیر می ذاره کامنته که نشون دهنده تعدا خواننده ها نیستن ..

م پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:24 ب.ظ

حس انتقامجویی همیشه لذت بخش نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد