این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

وقایع نگاری نامه ای بی پاسخ ..

 
خوبه..
با این پستهای گاه به گاهت می فهمم ‌‌‌‌‌‌هنوز هستی..
یه چیزی بگم؟ .... ..... .....
....(اشاره به نکته ای  )
می بینی ..به من چه ربطی داره که تو بدونی یا ندونی ..
برای من هیچ فایده ای نداره اما میگم ..به خاطر چی؟ چون خودمو میذارم جای تو ..
اگه من بودم دوست داشتم اگه کسی میدونه بهم بگه.. به خاطر همین میگم ..
به خاطر همین حس احمقانه هنوز زندم ..     
چون دارم دنبال یه راه می گردم که باعث مرگ مغزیم بشه ..تا ۳ تا ادم که زندگی رو
دوس دارن بتونن از چن تیکه گوشت سالم جسمم استفاده کنن..
و هنوز پیدا نکردم ..یعنی راهی هست ..دکترا میدونن ..اما به من نمیگن ..
یا باید راهشو پیدا کنم یا این حس احمقانه رو از خودم دور کنم .. 
تو نوشته هات دیدم می تونی ناراحتیهای یه نفرو ببینی و عین خیالت نباشه .. 
بهت میل زدم که بهم نشون بدی چطوری ..که یاد بگیرم ..
که حوصله نداشتی..همین ..

***
پاسخ : ...
اگر عمری به فجیع ترین شکل زیر پا له می شدید  شاید
گوشه ای از احساس منو درک می کردین ..
من هنوز سرشار از احساسم ..و گاهی هم منفی..گاهی هم مثبت ..
اما بهرحال سرشارم ..من می نویسم ان احساس غمبارم را ..
که در یکی به سکس می ماند و چندش بار ..
و در دیگری بارقه ای از امید می زاید  ..
و در کسی حس مرگ خواهی را تشدید می کند ..
بهرحال
هرکسی از ظن خود شد یار من ..
این یکی از دهها میلی بود که برای من فرستاده شده بود ..در هر صورت از کسی که
ناراحتیهای دیگران را بی تفاوت نظاره می کند انتظار پاسخ یا کمک داشتن
 بیهوده است ..نیست؟
هست ...

 فریادخاموش
نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:05 ق.ظ

چیزی ندارم بگم...



فقط یه چیزی: تشدید نکرده...

[ بدون نام ] دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:10 ق.ظ

هست... بود...

درست مثل نفس کشیدن در عین ناامیدی...

ورونیکا دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:17 ق.ظ http://veronika.blogsky.com

!!! این مطالب و اگه توی وبلاگ شخصی خودتون بنویسین بهتر نیست؟!

سکوت دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:56 ق.ظ http://arambakhsh.blogsky.com

فکر نمیکردم از انتقادات ناراحت میشی دکی جوون.این دنیا ارزش فکر کردن هم نداره.

دلتنگ دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:13 ب.ظ http://depress.blogfa.com

دلم برا نوشتنت تنگ بود

نرگس پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:08 ب.ظ

merci ke minevisi aghahe............baram ye manaei dare...........delam mikhad harf bezanam
mesle to...nemishe to .mitoni man na pas bejaye manam benevis.......bos

مونا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:48 ب.ظ

man neveshtehato kheli doos daram chon eyne vaghiyate.hes mikonm durugho tazviro riyai tush nis,kheli sadeghe bi pardas,vase hamin hamishe khosham miad chizai ke minevisio bekhunam chon mitunam hesssh konam!! bazam benevis...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد