این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

* یلدا



یلدای من بدون " تو " یلدا نمی شود
شب های من , بدون " تو " فردا نمی شود
باید گذر کنم من از این کوچه های خیس  

 اما عزیز من , بدون " تو " , تنها , نمی شود ... 

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ق.ظ

می دونستم این شب یلدایی سر و کله ات پیدا میشه مطمئن بودم تهنایی یلدا رو جشن نمیگیری

والریا یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ق.ظ

...همیشه تو انتخاب عکسایی که می کنی بهت حسودیم میشه! ;)
...شب خوش :)

ب فی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:44 ق.ظ

...هیچی خودت که می دونی

الیزا یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ب.ظ

به به!صاحب خونه!چه عجب یه حرکتی ازت دیدیم...

پروانه دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:00 ب.ظ

نوشته‌هات یه جوریه که حتی اگر اسمت ننویسی بازم می‌شه حدس زد کار خودته، آلبالوی عزیز

عادله سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ق.ظ http://aeko.blogsky.com

دلم واسه نوشتنت تنگ شده بود!

[ بدون نام ] یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ

شب های بدون " تو " همه یلدای من
و
شب های با " تو " اندکی تسکین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد