این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

زودگذر از من....

ریسمان های از جنس نقره.... 

در آیینه پیدا میشود.... 

نشانه هایی از کامل شدن... 

آرامش...یاد... 

یاد باد.... 

نام نیک 

--------------- 

پ.ن : 

تسلیت....برای پدر بزرگ این چند نفر.... 

پدر آلبالوی عزیز که به تازگی به رحمت ایزدی پیوستند

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ب.ظ

من که آخرشم سر در نیاوردم چی شد.بابابزرگ کی فوت کرده؟سالگردشه یا الان مرده؟

پدر آلبالو ی عزیز..
که به تازگی به رحمت ایزدی پیوستند...

elnaz شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ق.ظ

moteasef shodam.manam tasliyat migam.

مریم گلی دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام
اقا کامران تسلیت میگم.
خدا رحمتشون کنه. غم اخرتون باشه.

leyla شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ق.ظ http://lilaa.blogfa.com

salam. faghtat mitoonam be kamran tasliyat begam va begam vaghean az ghamesh ghamgin misham har chand age un mano nashnase va man 6sale ke mishnasamesh... yadesh bekheyr un mogheha ke ba esme tina vase uno pesaraketanha nazar mizashtam.
khoda har dardi mide sabresham mide...
faghat mitoonam begam moteasegfam

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ

چی بگم؟؟؟؟ جز اینکه...
تسلیت آروم نمی کنه...جای خالی یه تیکه از وجود آدم رو هم پر نمیکنه! چی بگم...
...وسیع باش و تنها و سر به زیر و سخت...
دعا می کنم دلت آروم بگیره آلبالو
دعا می کنم سبزترین و زیباترین جایگاه مال پدر تو باشه
دعا می کنم خدا خانواده ات رو برات حفظ کنه...

بزرگی غمت از لطف و بزرگی و مهربونی خدا غافلت نکنه مهربون...

valeria سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ب.ظ

چی بگم؟؟؟؟ جز اینکه...
تسلیت آروم نمی کنه...جای خالی یه تیکه از وجود آدم رو هم پر نمیکنه! چی بگم...
...وسیع باش و تنها و سر به زیر و سخت...
دعا می کنم دلت آروم بگیره آلبالو
دعا می کنم سبزترین و زیباترین جایگاه مال پدر تو باشه
دعا می کنم خدا خانواده ات رو برات حفظ کنه...

بزرگی غمت از لطف و بزرگی و مهربونی خدا غافلت نکنه مهربون...

نی لوفر جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:09 ب.ظ

تسلیت می گم آلبالو جان !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد