این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

When I Was high...

به ماه که خیره شده بودم... 

 به کله ام زد که یه روز میرم ماه.. 

 اونجا خودمو میکشم...  

بعد میشم اولین نفری که تو ماه مرد...
روح من اونجارو تسخیر میکنه...
بعد میشم یکی عین شازده کوچولو!
بعد به فکرم زد..یه چیزی کمه!
بارونش رو چی کار کنم؟ 

 

 

پی نوشت: 

از اولین بارون پاییز.... زیاد نگذشته... 

تقدیم به بهترین فرشته....

نظرات 5 + ارسال نظر
گیلاس دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.kopolgilas.blogsky.com

سلامممممممممممممم
وای چه بامزه

باران زده ی پاک پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ب.ظ http://baranzadeyepak.blogfa.com/

سلا م سهند...
خوبی؟
من وبلاگت رو توی پروفایل یاهوت دیدم...
من همون pari sa تو فیس بوکم...
خیلی از اینجا خوشم اومد
خوشحال می شم به وبلاگم سر بزنی
راستی اجازه هست لینک کنم؟

مینو شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:15 ب.ظ http://aspiring.persianblog.ir

دختر واقعی؟
کسی این جا دختر دوست ندارد چه برسد به واقعیش این جا همه ی کارهای دخترانه خنده دارست و رفتار دخترانه مایه ی خجالت و ادای دخترانه نشانه ی سطحی بودنست این جا دختر که باشی همه از تو می خواهند چیز دیگری باشی این را وقتی در مصاحبه شغلیم خواستند خوب کار کنم مثل یک مرد فهمیدم

رها یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:34 ق.ظ

امروز شب مهتاب نیست..
ما اما..
هم نوا میخوانیم..
امشب شب مهتابه..
بگذار زمان را گم کنند..
حال مارا ندانند..
بگذار باور کنیم..
یک شب مهتاب..
ماه میاد تو خواب..
واااااااایییییییی..عالی بودد..

فرشته.....

فرشته ی تنها شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ب.ظ

سهند من دوستت دارم..عاشقت شدم..دوست داری باهم لحظه های عاشقونه روتجربه کنیم.پس تو همین بخش بهم خبر بده.

یعنی انقدر؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد