این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

کودک درون

 

 

 

 می جوم..می جوم..... 

بلو پـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مثل آدامسی میترکد....
حباب آرزوهای من...

نظرات 3 + ارسال نظر
عادله جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ب.ظ http://aeko.blogsky.com

دوباره می جوم، دوباره می ترکد...

سینا پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ب.ظ http://morghsahar.blogsky.com

با درود

جالب بود ...... بلوپ
ای کاش همین طور بود

مسلم دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:08 ق.ظ

سلام
خسته نباشید
من الان بار دوم هست که به وب شما سر زدم یه بار سال قبل یه بارم که الان اومدم
بهترین وبی هست که من دوست دارم اینجا عالیست خیلی عالی هرچی بگم بازم کمه
اصلا انگار شما نوشته هایتان را برای من مینویسید
ممنونم از همه ی نویسندگان
با آرزوی توفیق و موفقیت روز افزون شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد